v

משלוח חינם בקנייה מעל 399 ₪

טיפוס הרים וסנפלינג

אם אתם חובבי פעילויות ספורט באדרנלין גבוה, בוודאי כבבר הבנתם שלטבע יש חוקים משלו. הוא עוצמתי, יפהפה וממכר, אבל מצד שני הוא אינו סלחן ומערים עליכם הספורטאים לא מעט קשיים, אשר חלקם עלולים להיות הרי גורל. ענפי הטיפוס והסנפלינג הנם מאתגרים במיוחד ויש בהם לא מעט רגעים של חוסר וודאות וגם הפתעות לא כל כך סימפטיות מדי פעם, כמו הידרדרות של אבנים קטנות, סנוור קשה המשבש את הראייה, חבלות בעקבות החלקה ועוד. משקפי אקסטרים המיועדים לטיפוס וסנפלינג יאפשרו לכם לקחת את גופכם לקצה גבול היכולת ולהתעסק בטיפוס נטו. הם מיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת במיוחד, שהופכת אותם לקשוחים, עמידים ונוחים מאד, ממש כעור שני.

מדוע משקפי אקסטרים אידאליים לטיפוס וסנפלינג?

 

  • מסגרת – בטיפוס וסנפלינג, על המשקפיים להיות כמה שיותר קלילים, גמישים ולא מורגשים על גבי האף והאוזניים, כדי לספק למשתמש נוחות מקסימאלית. המסגרות שלנו עשויות ניילון גמיש שמנדף זיעה ובכולן ישנו פטנט ייחודי של קפיץ בוכנה השומר על המשקפיים יציבות וקשיחות; זרועות ובהן מוט אלומיניום מתכוונן להתאמה מושלמת למבנה הראש; אפון המתיישב במדויק על האף ומספק יציבות וכן ציפוי גומי המגן על העור מפני אלרגיה ומונע החלקה ותזוזה של המשקפיים.
  • עדשות – עשויות מהחומרים האיכותיים ביותר, מספקות שדה ראייה רחב, מגנות מפני קרינת UV, מתפרקות וניתנות להחלפה בקלות במידת הצורך ומותאמות לצרכי המשתמש. כל אחד יכול לבחור את הסוג המועדף. עדשות פוטוכרומטיות למשל, מתאימות מאד לטיפוס, מכיוון שיש להן היכולת להתאים את כהותן לעוצמת ובהירות האור, לאורך כל שעות היום. כך למשל בטיפוס על סלעי גיר בהירים או בסביבה של שלג וקרחונים, העדשות יתכהו כדי למנוע סנוור ולהפך. ניתן לבחור בין היתר גם עדשות פולורייזד המונעות סנוור (מעולות לטיפוס במדבר למשל), עדשות ראייה אופטיות המיוצרות לפי המרשם האופטי של המשתמש ועוד.
  • עמידות – הודות לעדשות הבליסטיות והמסגרות המתקדמות, משקפי השמש של אקסטרים עמידים במיוחד, גם בפני זעזועים קשים ומספקים הגנה מקסימאלית בכל תנאי שטח או מזג אוויר. העדשות מצופות בציפוי מיקרו-גלאס, המגן על המשקפיים מפני שריטות וחבלות.

 

מחפשים משקפיים מקצועיות שיהפכו את חווית הטיפוס או הסנפלינג שלכם לנוחה ואפקטיבית במיוחד? הצוות המסור שלנו, הן בחנות הפיזית ברמת השרון והן באתר עומד לרשותכם בכל שאלה ועניין וישמח לסייע לכם בבחירת הדגם שיענה על הצרכים האישיים שלכם, מתוך מבחר עשיר של משקפיים ייעודיות. ניתן ליצור אתנו קשר גם בטלפון 03-9466444 או במייל service@extreme5.com..

Search

צריך עזרה?