v

משלוח חינם בקנייה מעל 399 ₪

משקפי אופניים – לרכב בסטייל

קשה שלא לשים לרוכבי האופניים הרבים, הרוכבים להנאתם על כבישי ישראל ונהנים מפעילות ספורטיבית מופלאה, הכוללת גם לא מעט אתגרים ובעיקר הנאה גדולה. פעילות זו הפכה לפופולארית מאד בשנים האחרונות וישראלים רבים – נשים וגם גברים, אוהבים לצאת לכביש, לפדל עם חברים, לעצור להתרעננות במקומות שונים בארץ, ולהצטייד בציוד האיכותי ביותר שאפשר לקנות.

 

אם אתם רוכבים על אופניים, בין אם באופן חובבני ובין אם באופן מקצועני, אתם וודאי יודעים עד כמה ציוד מתאים הוא הכרחי כדי למקסם את הרכיבה שלכם וליהנות תוך כדי הרכיבה. זה מתחיל כמובן מאופניים איכותיים ומותאמים, ממשיך לבגדי רכיבה, שעונים וציוד מדידה, וממשיך כמובן גם למשקפיים – משקפי רכיבה בהתאמה מלאה כמו אלה של אקסטרים. משקפי שמש לרוכבי אופניים של המותג הישראלי אקסטרים מהווים חלק אינטגרלי מהחוויה, שכן הם קריטיים בפעילות עצמה ולכן חשוב לבחור אותם בקפידה.

 

לנווט טוב יותר

משקפיים לאופניים מונעים סנוור מהשמש, עוזרים לסנן את קרני השמש החזקות, וכך מאפשרים לרוכבים לראות את הדרך בצורה טובה יותר. מרבית הפעילות נעשית כאמור בסופי שבוע ובשיא היום, כך שהשמש היא לרוב קופחת ומקשה מאוד, גם מבחינת החום והזיעה וגם מבחינת הסינוור שהיא מייצרת כאשר רוכבים עם האופניים בכביש. יש הרבה סכנות בכביש, גם כאשר רוכבים על השוליים, ורכישה של משקפי שמש לרכיבת אופניים מוסיפה למעשה עוד שכבת מגן שמונעת סטייה מהכיוון, חוסר אוריינטציה ופגיעה בעיניים. בכל מה שקשור לקניית משקפי רכיבה אופניים משחקים תפקיד מרכזי, שכן שהם מעידים על רמת המקצוענות. ככל שהמקצוענות גדולה יותר, והאתגרים בכביש רבים יותר, יש לקנות משקפיים איכותיים יותר שיעמדו לרשות הרוכב לאורך זמן. חשוב כמובן להקפיד על התאמה נכונה ואת זאת אפשר לעשות תוך התייחסות לזרועות המשקפיים ואיך הן מונחות על הקסדה. יש לוודא שזרועות המשקפיים שרכשתם אינן לוחצות על הראש ומשתלבות נכון ונוח עם הקסדה שלכם.

 

ספורט שמתאים לכולם

היופי שברכיבה על אופניים הוא שהיא אינה מתאימה רק למקצוענים, אלא פונה לכל אחד ואחד מאתנו – צעירים ומבוגרים. לכן, אפשר למצוא כיום גם משקפי רכיבה לילדים בהתאמה מלאה שיגנו על העיניים שלהם תוך כדי הרכיבה. משקפי אופניים לילדים יהיו קטנים יותר, יתאימו לגודל הפנים שלהם ולמבנה שלהם ויציעו להם את ההגנה הנדרשת. משקפי שמש לרוכבי אופניים בוגרים יותר יספקו מענה שונה ולכן ישנה חשיבות רבה יותר לעניין הגיל וגם למבנה.

החיבור הטבעי

החיבור בין משקפי שמש ספורט ופעילות ספורטיבית הוא טבעי וזו גם הסיבה מדוע אפשר כיום למצוא מבחר רחב מאד של דגמים, עיצובים, צורות וגם צבעים, בכל הקשור למשקפיים. ישראלים נהנים מספורט במרחב הפתוח וזקוקים לכל השדרוגים שיעזרו להם לקחת את הפעילות מדרגה אחת מעלה. בכל הנושא של משקפי שמש רכיבה אופניים וספורט באופן כללי, יש התאמות שנעשות כדי לעזור לנו למצוא בדיוק את מה שאנו צריכים וכדי ליהנות מכך חשוב שנפנה אל המומחים.

 

רוכבים על אופניים וזקוקים למשקפי שמש בהתאמה מלאה? אקסטרים היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. החברה, שהוקמה בשנת 1999, מציעה לכם מבחר רחב של משקפיים לגברים ונשים וכן פריטים נוספים בשלל עיצובים. לסקירת כלל המוצרים שלנו, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 03-9466444

 

 

משקפי אופניים – לרכב בסטייל

Search

צריך עזרה?