v

משלוח חינם בקנייה מעל 399 ₪

משקפי שלג – פתרון ליום קריר ומושלם

יותר ויותר ישראלים בוחרים לבלות את חופשת החורף שלהם באתרי הסקי השונים ברחבי העולם ולשלב, במהלך החופשה, גם פעילות אקסטרימית נפלאה. התיירים הישראלים שגילו את אתרי הסקי הטובים והנחשקים ביותר באירופה ובעולם בכלל נהנים מחוויה כוללת של ספורט, פינוק, אוכל טוב ועוד ודואגים, במקביל, גם להצטייד בציוד מתאים שיאפשר להם לעשות זאת. זה כולל בראש ובראשונה ביגוד מתאים וציוד סקי, אך אסור לשכוח את האקססוריז ההיקפיים, כמו משקפי השמש של אקסטרים, המסוגלים לסנן את קרני השמש החזקות ואת הקרינה המסוכנת, האופיינית לאתרי הסקי בשל השלג הצח.

לשדרג את הפעילות

משקפי שמש לסקי שונים במהותם ממשקפי השמש הרגילים, שכן עליהם להיות עמידים יותר וצמודים יותר לפנים. המשקפיים הללו יהיו לרוב גדולים יותר, ומחוברים לראש באמצעות רצועה ייעודית, שלא תעוף מהראש גם במהירויות גבוהות ותוך כדי תנועה. חשוב לזכור שאתרי הסקי, המכוסים בשלג יכולים גם להיות מאופיינים בימי שמש רבים, בהם קרינת השמש חזקה במיוחד. בשל הטמפרטורות הנמוכות מאד, הקרינה המסוכנת הזו כלל לא מורגשת ונופשים רבים סובלים מכך בהמשך. לכן, משקפי שלג הם רלוונטיים ואף הכרחיים במיוחד כאשר יוצאים לחופשת סקי או מתכננים גם סנואובורד במהלכה, ועליהם לאפשר למשתמשים בהם גלישה חלקה ונעימה, נוחות מרבית תוך כדי תנועה ובייחוד מניעת סינוור וסכנה.

משקפיים בהתאמה מלאה

משקפי שמש ספורטיביים ידועים כנפוצים מאד, ומשקפי שמש לסקי הם ז’אנר מבוקש במיוחד. רבים הם האנשים הנמשכים למשקפיים ספורטיביים, שכן הם אוהבים את הסטייל העיצובי המיוחד שלהם ו/או מבצעים פעילויות ספורטיביות שדורשות מהם את המשקפיים הללו לצורך הגנה מלאה. באקסטרים תמצאו משקפיים שמתאימים לריצה, משקפיים שמיועדים לרכיבה על אופניים ואפילו לנהיגה אתגרית, ויש כמובן את המשקפיים המתאימים לעוסקים בפעילות אקסטרימית כמו סקי. משקפי השלג של אקסטרים מאפשרים לנו להתמודד בצורה הטובה ביותר עם הפעילות הזו, וחשוב להתאים אותם בצורה מושלמת לפנים שלנו ולאופי הפעילות שלנו כדי לנצל את היתרונות הרבים שהם מביאים ו”על הדרך” ליהנות כמובן גם מהפעילות עצמה.

לעשות את הבחירה הנכונה

בחירת משקפי שמש לפעילות ספורטיבית יכולה להיות אתגר של ממש בשל המבחר הרב. חשוב לקחת בחשבון את צורת ומבנה הפנים שלנו, לראות עד כמה המשקפיים שבחרנו תורמים להגנה מן השמש, ועד כמה המראה שלהם משתלב עם ציוד הגלישה שברשותנו. שלא כמו בעבר מוצעים כיום מבחר רחב מאד של דגמי משקפי שמש לסקי וכדי למצוא מה שמתאים כדאי, ואף מומלץ מאד, להיעזר במומחים. 

מתכננים חופשת סקי וזקוקים למשקפי שמש מתאימים? חשובה לכם איכות המשקפיים וחשובים לכם פרמטרים נוספים, כמו מחיר הוגן וגם סטייל? אקסטרים היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. החברה, שהוקמה בשנת 1999, מציעה לכם מבחר רחב של משקפיים לגברים ונשים, לרבות משקפי סקי, וכן פריטים נוספים בשלל עיצובים. לסקירת כלל המוצרים שלנו, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 03-9466444

משקפי שלג – פתרון ליום קריר ומושלם

Search

צריך עזרה?