v

משלוח חינם בקנייה מעל 399 ₪

סקי וספורט ימי

אם אתם מכורים לסקי או לספורט ימי, בוודאי כבר יצא לכם לחוות את התופעה המטרידה של סנוור קשה המתרחש כתוצאה מהבוהק של השלג או המים, שיכול להשפיע מאד על הביצועים שלכם ולהפוך את הפעילות למגושמת, לא מהנה ואף מסוכנת. גלי האור שנפלטים מהשמש מתפזרים בשטח, פוגעים בשלג או במים ולאחר מכן חוזרים אחורה ומאירים עליכם בזוויות שונות, בין היתר אל עבר העיניים. כאשר גלי האור הנם אנכיים, העין האנושית מתמודדת איתם די בקלות, אולם כשמדובר בגלי אור אופקיים שנוצרו כתוצאה ממפגש עם משטחי אספלט, מים או שלג, העין מסונוורת ונמצאת במצוקה. הבוהק החזק גורם לעין להתאמץ, להתעייף ופוגע בצלילות וחדות הראייה. במקרים חמורים, עלולות להיגרם בעיות ראייה שונות.

אך אל דאגה, יש לנו פתרון מעולה עבורכם שיאפשר לכם לגלוש או לשוט ללא הפרעה – משקפיים בעלי עדשה מקטבת (פולורייזד). עדשות אלה, המיוצרות בטכנולוגיה מתקדמת, מסננות את קרני האור האופקיות המסוכנות ובכך מונעות סנוור. בנוסף, הן מספקות הגנה מפני קרינת השמש, משפרות את חדות ואיכות הראייה, מונעות מהעין להתעייף ומאפשרות לכם להביט סביבכם ולהתפעל מיופיו עוצר הנשימה של הטבע, המוצג בפניכם במלוא תפארתו בצבעים חדים ואמתיים. ציפוי המיקרו-גלאס שעל העדשות, הופך אותן לעמידות בפני שריטות ושברים, העשויים להיגרם במהלך הפעילות מסיבות שונות כמו רוח חזקה, אבק, חבלות ועוד. במקרה של מגבלת ראייה, ניתן להתאים את העדשות לפי מרשם אופטי. 

באקסטרים, המותג המוביל למשקפי ספורט בארץ, איננו מתפשרים על פחות מהטוב ביותר עבור לקוחותינו ומלבד עדשות איכותיות, כל הדגמים שלנו כוללים מסגרות קלות משקל, גמישות, לא נשברות ומותאמות באופן משלם למבנה הפנים, בזכות פטנט ייחודי ובלעדי של קפיץ בוכנה השומר על המשקפיים יציבות וקשיחות עם יכולת למנוע את התרחבותן גם לאחר תקופות שימוש ממושכות; זרועות ובהן מוט מתכוונן מאלומיניום המאפשרות התאמה למבנה הראש; אפון המתיישב במדויק על האף ומספק יציבות וכן ציפוי גומי ייעודי המייצר אחיזה מצוינת של המסגרת על הפנים, מונע החלקה (מזיעה או כל מגע אחר עם מים) ושומר על העור מפני אלרגיות וחיידקים.

משקפי שמש בעלי עדשות פולורייזד ישמשו אתכם לא רק במהלך הפעילות הימית או הסקי, אלא גם מאוד מומלץ בזמן נהיגה, טיולים בשטח ובכלל ביום-יום. הם ישמרו היטב על העיניים שלכם מפני סכנות שונות ומבלי לוותר על לוק אופנתי, ספורטיבי ומסנוור במיוחד…

מחפשים משקפי שמש איכותיות לסקי או ספורט ימי? הצוות המסור שלנו, הן בחנות הפיזית ברמת השרון והן באתר עומד לרשותכם בכל שאלה ועניין וישמח לסייע לכם בבחירת הדגם שיענה על הצרכים האישיים שלכם, מתוך מבחר עשיר של משקפיים. ניתן ליצור אתנו קשר גם בטלפון 03-9466444 או במייל service@extreme5.com..

Search

צריך עזרה?