v

משלוח חינם בקנייה מעל 399 ₪

משקפי שמש לרכיבה על אופניים – המדריך המלא לבחירת הדגם הנכון

בשנים האחרונות, הפך הספורט של רכיבה על אופניים ללהיט של ממש. נראה שהרוכבים נמצאים בכל מקום ולאורך כל שעות היום – על הכבישים, בפטרול לאורך חוף הים, ביערות ובשטח. המהירות שניתן להגיע אליה באמצעות האופניים, האתגרים שכל כך כיף לעבור, האפשרות לדווש יחד בקבוצה מגובשת- כולם הופכים את הספורט הזה לפופולארי ומהנה במיוחד. אלא שחשוב גם להתעכב רגע על הסכנות שאליהן חשופים רוכבי האופניים. בעת הרכיבה, בניגוד לריצה או הליכה, הידיים אוחזות בהגה האופניים ומתפעלות אותו כל הזמן. הגוף לא מפסיק לעבוד לרגע והרוכב יכול להיתקל בכל מיני מצבים לא אופטימליים, כמו רוח חזקה, חלקיקי לכלוך, אבנים קטנות ואבק המתעופפים להם באוויר, זיעה מוגברת, סנוור, תנאי אור משתנים ועוד. כל אלו, יכולים להפוך את הרכיבה למסורבלת, מסוכנת ולא מהנה, בלשון המעטה.

ובכן, לכל המצבים הללו יש פתרון די פשוט – משקפי שמש לרוכבי אופניים. משקפי רכיבה  איכותיים, יציבים ונוחים, המספקים הגנה מושלמת לעיניים מפני קרני השמש, הרוח, האבק ושאר דיירי האוויר, יעשו עבורכם את העבודה ויספקו לכם חווית רכיבה נהדרת ובלי להתעסק בכל השטויות שמסביב.

אנו באקסטרים, המותג המוביל בארץ למשקפי ספורט, מציעים מגוון רחב של משקפי שמש, המתאימים לכל פעילות גופנית. כלל הדגמים שלנו עשויים מהחומרים האיכותיים ביותר ומיוצרים בשיטות מתקדמות, כדי שאתם תיהנו מהפעילות הספורטיבית שלכם ותשמרו על בטיחותכם, מבלי לוותר על מראה אופנתי ומרשים במיוחד. ה- משקפי אופניים שלנו, מספקים מענה שלם ומצוין לכל צרכי הרכיבה שלכם.


 למה חשוב לשים לב כשבוחרים משקפי רכיבה? אופניים הם לא הציוד החשוב היחיד…

 v     מסגרת – עליה להיות יציבה, נוחה, קלילה ומותאמת למבנה הראש ובהתאמה מושלמת לקסדה,  מסגרת מתכת למשל אינה מומלצת כלל, מכיוון שקשה להתאימה למבנה הפנים והיא נוטה להחליק. המסגרות של אקסטרים הן קלות משקל, גמישות, לא נשברות ומותאמות באופן מושלם למבנה הפנים של המשתמש, בזכות פטנט ייחודי ובלעדי של קפיץ בוכנה השומר עליהן יציבות וקשיחות ומונע התרחבותן גם לאחר תקופות שימוש ממושכות. בנוסף, הן כוללות זרועות ובהן מוט מתכוונן מאלומיניום המאפשרות התאמה למבנה הראש; אפון המתיישב במדויק על האף ומספק יציבות וכן ציפוי גומי ייעודי המייצר אחיזה מצוינת של המסגרת על הפנים, מונע החלקה (מזיעה או כל מגע אחר עם מים) ושומר על העור מפני אלרגיות וחיידקים.

v     עדשות – יש לבחור למשקפיכם את העדשות המתאימות ביותר לצרכים האישיים שלכם. באקסטרים, תוכלו למצוא בין היתר עדשות פולורייזד המונעות סנוור ויעילות למשל בעת רכיבה על כביש או לאורך חוף הים; עדשות פוטוכרומטיות המתכהות בהתאם לכמות האור ומתאימות במיוחד כ – משקפי רכיבת שטח – למשל ביערות, כשכמות האור משתנה לעתים קרובות; עדשות אופטיות המיוצרות לפי מרשם אופטי לרוכבים עם מגבלת ראייה ועוד. כל העדשות ניתנות להחלפה בקלות וללא צורך בקנייה של מסגרת חדשה.

v     הגנה מפני קרינה – חשוב להגן על העיניים מפני קרינת UV מסוכנת. כלל הדגמים שלנו מספקים הגנה מלאה מפניה.

v     עמידות – המשקפיים שלנו, אשר העדשות הבליסטיות תו תקן בסליטי  NZ87+והמסגרות שלהם עשויות מחומרים עמידים  כמו סיבי ניילון , מתקדמים וחזקים במיוחד, מספקות הגנה מקסימאלית ונוחות למשתמש בכל תנאי שטח או מזג אוויר ומבלי שייגרם להן כל נזק.


 מחפשים משקפי רכיבה איכותיות ומקצועיות? הצוות המסור שלנו, הן בחנות הפיזית ברמת השרון והן באתר עומד לרשותכם בכל שאלה ועניין וישמח לסייע לכם בבחירת הדגם שיענה על הצרכים האישיים שלכם, מתוך מבחר עשיר של משקפי רכיבה. ניתן ליצור אתנו קשר גם בטלפון 03-9466444 או במייל service@extreme5.com..

 

 

 

 

Search

צריך עזרה?