v

משלוח חינם בקנייה מעל 399 ₪

משקפי ריצה של אקסטרים – כשאיכות, עיצוב ופרקטיות נפגשים

ריצה היא ענף הספורט הפופולארי ביותר. מיליוני אנשים בכל רחבי העולם בוחרים לעסוק בפעילות גופנית זו וליהנות מיתרונותיה הרבים והם רצים בכל תנאי מזג אוויר, לאורך כל שעות היממה ובתנאי שטח שונים, כל אחד לפי יכולתו ורצונו – על כבישים, שבילים, לאורך חוף הים, בשטח ועוד.

מי שעוסק בספורט ובוודאי בריצה, כבר יודע כי לציוד שתבחרו לעשות בו שימוש במהלך הפעילות ישנה השפעה רבה הן על הנוחות והן על רמת הביצועים שלכם. ביגוד, נעלים ואביזרים נלווים מקצועיים ואיכותיים, ייקחו את האימון שלכם כמה צעדים קדימה ויהפכו אותו להרבה יותר אפקטיבי ומהנה. אחד האביזרים החשובים ביותר בריצה (יש שיאמרו החשוב ביותר) הנו משקפי שמש המיועדים לספורט. תפקידם של המשקפיים הוא לשפר את ראייתו של המתאמן לאורך כל שעות היממה, לשמור על בריאות העיניים, להפחית תחושות של עייפות ומתח וכמובן לספק הגנה מרבית לעיניים מפני גורמים שונים, כמו קרני השמש החזקות, הרוח, גרגרי אבק, חרקים ואבנים קטנות המתעופפים להם במרחב האווירי ועוד. בנוסף, משקפיים איכותיים, יישארו יציבים במקומם גם בתנאי זיעה ולחות ובכל תנאי שטח ויספקו נוחות מקסימאלית למשתמש.  

אם אתם רצים באופן קבוע ומחפשים אחר משקפי ריצה ברמה גבוהה ביותר, כדאי שתכירו את משקפי הספורט המתקדמים והמעולים של המותג הישראלי המוביל אקסטרים. איננו מתפשרים על איכות עבור קהל לקוחותינו וכלל הדגמים שלנו עשויים מהחומרים האיכותיים והעמידים ביותר ובעיצובים משגעים, אופנתיים וספורטיביים.

אז, למה כדאי לרוץ עם המשקפיים של אקסטרים? הנה כמה דוגמאות:

  • העדשות הבליסטיות – הן מיוצרות בטכנולוגיה מתקדמת ומצופות במיקרו-גלאס, ששומר עליהן חזקות ועמידות במיוחד לשריטות לאורך זמן רב והן קלות מאד להחלפה במידת הצורך. העדשות שלנו מותאמות אישית לצרכי המשתמש וכוללות בין היתר עדשות פוטוכרומטיק המתכהות בהתאם לעוצמת קרני השמש; עדשות פולורייזד המונעות סנוור; עדשות eyetex   המותאמות באופן אישי למתאמן עם מגבלת ראייה, באמצעות מרשם אופטי , חדש* עדשות ביפוקל למשתמשים שיש להם הצורך רק למשקפי קריאה .ומספר רב של סוגי וצבעי עדשות ע”פ דרישת המשתמש ועוד.
  • ניתן להוסיף מתקן קליפ-און אופטי המורכב בקלות על עדשות המשקפיים ומספק פתרון מעולה ונוח למי שמחפש משקפיים שישמשו הן כמשקפי שמש קמורות והן כראייה.
  • המסגרות – מגיעות במגוון עיצובים מרהיבים ואופנתיים, קלות משקל, אלסטיות, יציבות, חזקות ועמידות מפני שבירה. במסגרות פטנט ייחודי של קפיץ בוכנה MONO BLOCK, המונע התרחבותן עם הזמן או עקב שימוש רב ושומר עליהן יציבות וקשיחות. זרועות המסגרת מותאמת באופן מושלם למבנה הראש והפנים של המתאמן וכוללת בין היתר זרועות ובהן מוט מתכוונן מאלומיניום, אפון המתיישב במדויק על האף וכן ציפוי של גומי ייעודי, המייצר אחיזה מצוינת של המסגרת על הפנים, מונע החלקה (מזיעה או כל מגע אחר עם מים) ושומר על העור מפני אלרגיות וחיידקים.
  • העיצוב – חשוב לנו שגם במהלך פעילות גופנית תראו במיטבכם. הדגמים של אקסטרים בעלי עיצובים מרהיבים ביופיים, ספורטיביים ומלאים בצבע וסטייל. תוכלו לבחור את הדגם המועדף עליכם מבין אינספור אופציות של צבעים, מסגרות ועיצובים.
  • השירות – אנו עומדים לרשותם של לקוחותינו היקרים כל העת והם נהנים משירות VIP גם לאחר שתקופת האחריות מסתיימת, הכולל בין היתר החלפת חלקים שונים ללא עלות וללא הוכחת נזק.

מחפשים משקפי ריצה איכותיות ומקצועיות? הצוות המסור שלנו, הן בחנות הפיזית ברמת השרון והן באתר עומד לרשותכם בכל שאלה ועניין וישמח לסייע לכם בבחירת הדגם שיענה על הצרכים האישיים שלכם, מתוך מבחר עשיר של משקפי שמש לריצה. ניתן ליצור אתנו קשר גם בטלפון 03-9466444 או במייל service@extreme5.com.

 

 

Search

צריך עזרה?