v

משלוח חינם בקנייה מעל 399 ₪

משקפי פולורייזד – הסוף לסנוור ועייפות העיניים בפעילויות החוץ שלכם

אם אתם עוסקים בפעילות גופנית בשטח הפתוח, כמו למשל בענפי ספורט כמו ריצה, רכיבה על אופניים, שייט, סקי הרים או גלישת רוח; מבלים בנהיגה על הכביש לאורך שעות רבות או עובדים המבלים זמן רב בחוץ (כמו שוטרי תנועה, חקלאים ועוד), אתם בוודאי מכירים את התופעה הלא כל כך סימפטית של סנוור. תופעה מטרידה זו, מתרחשת כאשר קרני אור חזקות פוגעות במשטחים מבריקים כמו חול, ים, כביש או שלג ומייצרות השתקפות בוהקת ועוצמתית, הפוגעת באיכות הראייה, מונעת מכם לבצע פעולות שונות ופשוטות כמו ריצה בשטח הפתוח או נהיגה ומעייפת מאד את העיניים.

אנו שמחים לבשר לכם כי תופעה זו היא אינה גזירת גורל וניתן למנוע אותה די בקלות באמצעות משקפי פולורייזד. עדשות הפולורייזד (הידועות גם בשמותיהם פולארויד או עדשות מקטבות), עשויות בטכנולוגיה מתקדמת, המסננת קרני אור ומונעת סנוור. לעדשות המשקפיים מוצמדים פני שטח דקיקים וייחודיים הפועלים כמסנן אפקטיבי במיוחד, המפצל את קרני האור שבאות אתו במגע ומאפשר מעבר רק של קרני אור אנכיות שלהן אין כל השפעה על איכות הראייה ובו-זמנית מונע מעבר של קרני אור אופקיות הגורמות לתופעה של סנוור כתוצאה מההשתקפויות השונות.

שימוש במשקפיים עם עדשות פולורייזד, ימנע סנוור וכתוצאה מכך מאמץ יתר ועייפות של העיניים, ישפר את חדות ואיכות הראייה שלכם ויהפוך אותה להרבה יותר מפוקסת, צבעונית ובעלת עומק שדה. בנוסף, יופחת משמעותית הסיכון לבעיות ראייה שונות, העשויות להתפתח בעקבות חשיפה ממושכת של העיניים לבוהק מסנוור, בעיקר במהלך שעות הלילה. לא תאמינו כמה תשתפר איכות פעילות החוץ שלכם בזכות עדשות הפולורייזד המהפכניות.

אנו באקסטרים, מותג משקפי השמש לספורט המוביל בארץ, מציעים מגוון רחב מאד של משקפי שמש וראייה המתאימים לכל שימוש ומטרה. בין היתר תוכלו למצוא אצלנו משקפי שמש איכותיים בעלי עדשות פולורייזד בשלל עיצובים יפהפיים, שישדרגו את האימון שלכם ויוציאו מכם את המקסימום.

כל המסגרות במשקפי אקסטרים הן קלות משקל, אלסטיות, עמידות ויציבות ומורכבות מזרועות מתכווננות ואפון המצופים גומי ייעודי המונע אלרגיה והחלקה בעת הזעה, מה שמאפשר מנח יציב מאד של המשקפיים. בנוסף, העדשות בכל הדגמים שלנו עמידות במיוחד בכל תנאי שטח, מזג אוויר וגם בעת חבלה או נפילה, הן בעלות ציפוי המונע היווצרות שריטות ומנגנון ההחלפה שלהן פשוט מאד. כל המשקפיים שלנו איכותיים, יציבים, נוחים ומקצועיים ומיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר – זאת על מנת שחווית המשתמש שלכם תהיה הכי טובה שיש.

בכל הזמנה של משקפי שמש, מכל סוג, תוכלו לבחור את גוון העדשות שהכי התחברתם אליו; את סוג העדשה (למשל עדשות פוטוכרומטיות המתכהות לפי כמות האור בחלל); להזמין עדשות אופטיות מותאמות אישית ולבחור את המסגרת המועדפת עליכם.

חסרון אחד וזניח לעדשות אלו , לעיתים יש הפרעה בראיה במסכים דיגיטלים כמו מחשבון ,שעונים דיגיטלים וכד” , זה לא תמיד קורה .

זהו חיסרון קטן לעומת מספר יתרונות גדולים ומשמעותיים יותר .

*אנו חייבים להזהיר אתכם מראש – אתם הולכים לסנוור לא מעט אנשים עם המשקפיים המשגעים שלכם 😉

 

מחפשים משקפי פולורייזד? הצוות המסור שלנו, הן בחנות הפיזית ברמת השרון והן באתר עומד לרשותכם בכל שאלה ועניין וישמח לסייע לכם בבחירת הדגם שיענה על הצרכים האישיים שלכם, מתוך מבחר עשיר במיוחד. ניתן ליצור אתנו קשר גם בטלפון 03-9466444 או במייל service@extreme5.com.



 

Search

צריך עזרה?